vill man vara fin får man lida...

...lite väl mycket pin nu va!!!?! 

För tre veckor sedan piercade jag örat och tänkte i samma veva töja mitt andra öra lite till. Men fåfängan tog i lite väl denna gången!
Någras dagar senare konstaterar jag att jag lyckas spräcka mitt gammal hål!
Så i med ett mindre läksmycke, kirurgisktstål, kroppen tror det är vatten, låter ju bra.

Mankan ju tro att det ska stanna hör, spräckt öra och allt. Men nej!
Min kropp gick inte på den lätta! Vatten?!!tss!!
Så nu har jag två stora öronsnibbar och röda utslag från öronen ner till nyckelbenen.
Tål visst inte kirurgisktstål, och alltihop har blivit infekterat.
Knaprar penicillin!
Och biter mig i tungan och skakar vilt på huvudet för att inte kli, en sådan @&##$$! Klåda har jag!

Skönt att inte hela släkten ska hit i helgen! Eller,.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0