sun is shining, the weather is sweet

 
Natten var ingen höjdare. Så när mina familjemedlemmar lämat hemmet slappade jag lite.
Mixade lite havregryn med lite banan och avocado. Vaför då undrar ni. Jo min hy har fått fnatt av allt flängande till Tibro. Här hemma i Gropen är det varmt om nätterna. I Tibro gör elelementen och ett gammalt hus att nätterna är kalla och torra. Så mitt ansikte är fullt med röda, torra fläckar!



Jag satte mig i sängen och skrev en To Do- lista. Ibland behöver man strukturera upp allt så det blir något gjort. Alice hade jag som sällskap. How the f#&k is Alice? Kanske ni undrar. Jo i helgen hittade min Mor en suuuper söt nalle när vi var runt i kommunens butiker. Hon frågade försiktigt om hon fick köpa den till Hulda. Jag och Erik funderade lite. Jaha..har vi någon regel om att man INTE får köpa saker till vår dotter? Nej jag tror inte det!
Så Nallen fick följa med och döptes till Alice.


Sen låg jag kvar en stund i sängen. På listan står det ju sova. Men det blev det inget av. Lite andningsövningar inför stundande förlossning. Jag njöt av att lägenheten badar i ljus och kikade på den enda tavla som pryder vår vägg.




Nu ska jag diska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0