slut

Jag är totalt slutpumpad! Har känt mig så mest hela helgen.
Det känns som i början av graviditeten när orken inte räcker till något.
I dag på morgonen lämnade jag Hulda. När jag kom hem igen fick jag lägga mig ner.
Helt slut,
Smörgås och tidning hjälpte inte.
Nu sitter jag och skriver detta med darrande händer. Känns som jag överdoserat min medicin, men det har jag inte.
Hoppas det går över för det är ju 7 veckor kvar, eller 9, om Bullen brås på sin syster.

I morgon ska jag iallafall klippa mig! Hos en Frisörelev på KlippCenter i stan. 
Känns väldigt bra! Är så trött på mitt jämnlånga platta hår.
Så här ser jag ut idag, Hoppas det ser annorlunda ut i morgon!
Några förslag förresten? PÅ Frisyr alltså?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0