Over

Först och frmästare  blir jag galen på min padda! Den vill inte ladda upp de bilder jag vill utan hänger sig och laddar upp samma bild igen och igen och igen!! Grahn!
 
I morgon är det sista dagen ev tre av redovisning. I morgon 8.15 ska jag redovisa min två skjortor. En aning nervöst är det. Hade tänkt visa skjortorna men paddan strejkar.
 
En annan rolig sak är att jag har en ny blogg! Den ska användas till min konstkurs, och sedan i ett mer professionellt syfte. kajsahorner.blogg.se heter den. Att länka fungerar visst inte på paddan det heller!
 
Den har den mest glittriga och glammiga person jag känner gjort! Cecilia. 
Hon är sååå grym! Tack!

Kommentarer
Postat av: Pruls

Vad gäller länkandes borde det bara vara att skriva http://www.kajsahorner.blogg.se men vet inte... Annars finns det säkert en länkfunktion i bloggen...

2013-01-15 @ 23:43:42
Postat av: Kajsa

Det finns en länk funktion, den fungerar inte. Och sedan orkade inte min hjärna tänka ut ett annat sätt. Får prova det!

2013-01-16 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0