något galet

Igår var jag hos min nya barnmorska här i Göteborg.
Det känndes bra. En rutinerad, gråsprängd, trevlig Åsa.
En student fanns också till hands.
 
Under detta besök insåg jag just vad som inte står riktigt rätt till med mig.
Jag har nämligen en tendens att inte allts tycka sjukhusbesök är läskiga.
Och nej, att gå till barnmorskan kan ju inte riktigt räknas till sjukhusbesök. Men jag gör ju regelbundna besök på grund av min lilla muterade gen.
 
När man är i sjukhusmiljö som patient så tas det prover hit och dit, ställs frågor högt och lågt.
Och det är just det där jag tycker om, ALLT fokus är på mig!
Så det är den lilla självupptagna egoisten som tycker om sådana här besök.
Jag är i centrum i 30 min. Alla runt om tar hand om just lilla mig!
 
Självupptaget?...jag vet..
 


Tog gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0