efter regn kommer solsken

Jag ber om ursäkt om denna blogg varit lite hängig på sistone. 
Men fy vad jag inte är på topp just nu! Denna förskräckliga höst och stressiga jul har gjort att det nu tagit tvärstopp för mig.
Orken finns liksom inte kvar. Jag trodde ju att denna vecka, då kunde jag andas ut. Men skolan är ju inte klar än, och den nya håller på för fullt. Jag är hemmamamma och Erik pluggar 100.
 
Det värsta är att jag är en förskräcklig fru och mamma. Eller nej, mamma fixar jag nog. Men när Erik kommer hem rämnar den där muren som hållits uppe hela dagen, för att den måste.
Sedan spyr jag galla över Erik hela kvällen. 
 
Men det är väl bara att hålla ihop lite till. Rida ut stormen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0