tjockis

JAg börjar verkligen känna mig gravid nu. Magen är stor och Bullen sparkar runt.
Men andra saker med. Som att jag pustar och frustar när jag tar på mig kläder och skor. Eller som att min vinterjacka åker högre och högre upp för varje gång jag tar på mig den.
Idag försökte jag med att dra upp dragkedjan nerifrån så att magen tittade ut. Men då blev magen alldeles kall (konstigt!) och framför allt började Bullen leva runt.

Igår kväll var mina fötter aningen svullna. Aj då! Jag hade hoppats att min kropp inte skulle fyllas med vatten denna gång. Jag menar sist var det ju sommar och vämebölja, nu är det vinter!
Stödstrumper är liksom inte så himla ball. Och svullna fötter är jobbigt.
Med Hulda gick jag upp 20 kg, mycket var vätska. Hade ändå varit skönt att slippa så många kilon denna gången. Får se om jag lyckas lägga på mig 8 kg dom två sista månaderna!

 


Typ samma tid fast med Hulda i magen.

Kommentarer
Postat av: mollberg

Kajsa, jag går i stödstrumpor varje dag, och visst känner man sig som en kärring. Men rätt gött med osvullna fötter och ben efter 12 timmars arbetsdag :)

2013-03-09 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0