stort nervvrak

Hulda är på förskolan. Lämnade henne med stora krokodiltårar. Vi har inte fixat vilstunden än. Jag menar, om det tar en timmas skrik att söva henne hemma, varför skulle det då fungera på Lille Skutt?
Så idag skulle dom testa själva....ringer om det krisar...
...jag är ett nervvrak, jätte nervös. Andas stötvis. Läskigt det här, lämna bort sitt fina, glada. sprudlande barn till några där hon blir ledsen och blyg. Bara tillfällit antagligen, hon älskar ju egentligen förskolan, men inte när jag inte är närvarande.

En aningen rund, stor, tjock och nervös mamma.



Eriks skjortor har blivit mitt nya favorit plagg. Även om just denna inte får mig att se mindre ut direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0