hit & run

 
 
Nu börjar vi friskna till här. Hulda går på medicin, jag lika så och Erik vilar. Vilken pers det varit!
Idsg har Hulda varit mer lik sig själv och bara fått fyra hysteriska anfall (varav två var vid läggning).
Det är skönt. Ska ju ha massor av folk här i helgen så vill ju hinna få det lite mer i ordning.
 
Trasiga tapeter lär vi få ha ett tag till. Vår hyresvärd verkar inte inse att man gärna vill komma i ordning i sin lägenhet när man bott där i över en månad (gahhaha!!!!).

 
Dagens outfit: Hit&Run t-shirt, Aristocats leggings och Convers. Leggingensen hittade jag på en bytesdag i Tibro. Ni som vet vad jag och Erik gjorde på vår första "date" kanske förstår varför jag inte kunde motstå dom'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0