gratis är gott

I Lördags var vi på gratisloppis i Högsbo.
Väldigt underlig känsla. Vi kommer dit, utan saker och utan pengar. Men vi fick plocka med oss vad vi ville (och fick tag på) hem.
I en aula fanns fyra bord uppdukade med barnkläder, vuxenkläder, hemartiklar och leksaker.
Sen fick man trängas (!) för att komma fram.

Jag fick tag på lite kläder till Hulda, en barnbok, en vas i stengods, en ljusstake och en träskål.




Hängslebyxorna är min favorit. Gissa Eriks?
Hittade några hemmasydda byxor till bullen med.
 
Vi sprang på min kusin med barn och blev hembjudna på lunch! Mycket trevligt!
Göteborg is growing on me

Kommentarer
Postat av: El

Tur att loppisen inte blev total flopp för er. Kände mig lite ansvarig att dragit dit er :) Lyckades också få hem några plagg som faktisk passade. Rena turen!

2013-02-05 @ 15:22:05
Postat av: Kaj

Nej det var absolut ingen flopp! Det var roligt att du trog dit oss, roligt att träffa dig med, även om det blev en kurtis för min del

2013-02-05 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0