.

Jag. Är. Helt. Slut.

Nu är jag trött på allt. Nu tar jag ledigt.
Efter en veckas ledigt med någorlunda sömn kommer man hem o allt börjar om från början igen.
Väckt 04,30
Och nej, inte av Bullen, inte av Erik. Utan av Hulda som ska ligga på mig och dra i mitt hår.
Men i morse var det slut med det. Jag kommer ju ändå inte kunna somna om så varför inte ta fighten om håret? Att dom andra två vaknar? Ja, jag är ledsen men just nu skiter jag i det.

Är så #%>€$ trött! Och har #%^€€ ont!
Idag tänker jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig. Jag skiter i skola, skiter i disken, skiter i allt stök. Någon annan får göra det. För nu orkar jag inte mer.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är rätt! Ta ingen skit, som Grynet skulle ha sagt.

2013-04-02 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0