känn ingen sorg för mig Göteborg



Den här flytten till Göteborg har blivit en sådan välsignelse!
Vi har redan väldigt många fina vänner som bor där. 
Huldas Gudföräldrar bor i och utanför götet. Och Erik bror och syster lika så.
 
Karro som vi kommer lämna här i Linkan hon kommer förhoppningsvis efter när hon är klar.
Och Kajsa och hennes Marcus kommer förhoppningsvis dom med.
Tidigare idag så pratade jag med Sarah. Och dom letar hus i Göteborgstrakten!
Kajsa har jag inte träffat sedan mitt bröllop. och Sarah, henne har jag inte sett sen långt inn dess!
 
Och fler vänner finns ju där till! Skönt att komma till en plats med möjligheter till mer umgänge än vad vi är vana vid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0