föräldrarångest

Ibland kan man som förälder verkligen undra var man gjort fel.
Som just nu.
Har precis fått en skrikandes, tjutandes, sparkandes och slåendes Hulda att somna. Efter 30 min i vår säng bredvid mig och sedan 45 min i sin egen säng.
 
Just nu är sömnen hopplös! Jag vet, det är största del på grund av mig. Skämt bort henne när hon sovit för mycket bredvid mig (sååå mysigt).
Men alla slag och sparkar?? Vad kommer dom ifrån?
Jag som varit så stolt då många andra kompisar till Hulda har slagit och bitit sina föräldrar, men inte Hulda inte!
Tji fick jag!
 
Jag får helt enkelt hoppas att mitt barn är som andra. Fantastiskt trots vissa vredesutbrott!
 
 
 
Jag säger som Cecilia, ledsen om det mesta handlar om Hulda. Men det är ju liksom mitt liv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

För att barn är elaka ? :D ( kände mig tvingad att använda mig av smily då folk(föräldrar) kan reagera lite aggressivt då man uttalar dessa förbjudna ord ...) ;)

Eller så är de bara en fas ....

2012-11-30 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0