23 april

I april kommer det ett nytt sådant här knytte om någon missat det.
 
När jag fick veta var jag i chock ett tag. Tyckte inte det passade in i planeringen.
Dessutom bestämde jag samma dag att inte fortsätta läsa till lärare.
Vilket resulterade i att vi snabbt beslutade oss för att flytta till Götet efter jul.
 
Nu känns allt rätt. det enda som känns tungt är pengar biten.
Två studenter och två barn. Men jag vet att vi fixar det. Just nu övar vi för fullt på att hålla i pengarna.
Och tänk, i april lär vi vara så mycket bättre än nu!
 
Ett till barn är galet! Men vad galet fint det ska bli! Två små liv att ge all sin kärlek till!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Kajsa! Kul att du bloggar igen för jag gillar att läsa din blogg:)

Kram Elin

2012-11-23 @ 08:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0