klaga

Jag följer UnderbaraClaras blogg. Hon har ju galet fler följande om man jämför med mina trogna 20 (vilka jag är lycklig över! Vem vill egentligen veta något om mig!)
I vilket fall så är hon väldigt bra på svar på tal när hon får negativ feedback. Som när folk tycker hon har för kort kjol för att vara mamma, eller bär fel kjol för hennes rumpa!
Vad mycket energi det måste ta från båda parter! Dels orka kritisera och att orka bli kritiserad.

Jag är lyckligt lottad över min fina skara som tyst och med positiva kommentarer följer vårt liv.

Jag tycker att när jag får äran att följa någon annans liv via en blogg så har jag absolut inte någon rättighet att klaga! Det handlar ju inte om mig!

Tack fina ni för att ni är snälla mot mig!
Har kommer det färskaste foto av mig jag har, fotat av Cecilia. Klaga på så mycket ni orkar!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0