bananäs

Idag traskade jag ut med Hulda på ryggen. Hon är alltid så glad när hon är i bärstolen pratar och skrattar högt!
Tanken var att vi skulle gå 5 km. Det hela började väldigt bra. Är så fint i spåret nu. Massor av vitsippor, blåsippor och tussilago. Jag kan inte minnas sist jag såg så mycket blåsippor som det är här i skogen! Vackert är det.



Om ni tittar noga i mitten på bilden under kommer ni se en liten koltrast med kvistar i näppen (jag lyckades knappt fast jag vet var den är så, lycka till!)



Tillbaka till promenaden. Som sagt brukar det gå bra med Hulda i bärstolen. Men idag så blev hon gnällig. Så vi fick stanna för banan-paus. Hon blev rasande när bananen var slut, satte resterande banan i halsen och den kom ut genom näsan.

Som ni förstår blev hon inte mindre arg då, så jag fick bära henne resten av vägen. Kommer ha träningsverk i armarna i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0