neon

I söndags satt jag och Hulli på Eriks jobb. En efter en kom det in snygga människor i snygga klåder och vårsolen sken. Jag satt där i byxor och linne, kul!
Jag kom på, som alltid när våren är på intåg, att jag inte har någon tröja att ha till vårjackan.
Så igår bestämde jag mig för att gå ner på stan och leta. Jag tog hjälp av Cecilia. den stackarn har ju shoppingförbud! Elaka mig!

Jag insåg att jag nu för tiden inte har så stor koll på vad som gäller i modevärlden, har liksom annat att syssla med.
Tänk förr i tiden då låg jag minsan alltid ett steg före! Lite sorgligt, det fick mig verkligen att känna mig gammal.
Här kommer en såndär tråkig mamma med fult hår och tråkiga kläder...hjälp!

Men jag hittade iallafall lite saker!
Och nöjd är jag!



Sticker fint i ögonen gör det med! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0