där man minst anar

Jag hittade en ny vän idag!
På vägen till Hemköp!

Sedan jag fick Hulda har folk sagt till mig att "Du måste hitta vänner i samma situation som du". Det är ju lättare sagt än gjort!
Vi har gått på öppnaförskolan och babysim , men inget klick! (Jo ett! Fina Grace och Simson)
Det är ju inte så att jag inte har några vänner med barn. Jag har massor, men dom bor inte här!

Men idag, tack vare en social och charmig dotter, så började jag prata med en annan mamma. Och på en ynka promenad på ca. 200 m. hann det säga klick!

Vad är oddsen?

Kommentarer
Postat av: cecilia

ååh vad härligt :)

2012-03-29 @ 22:07:58
URL: http://carpet.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad kul! Plötsligt händer det. :)

2012-03-30 @ 08:42:36
Postat av: Ellinor

Vad roligt!

Och trákigt att du redan har "missat" din drömutbildning. Det som är positivt är att du kan jobba inom det ändá - du är ju sá duktig och kreativ!

2012-04-27 @ 15:23:59
URL: http://www.svenskanikonstanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0