tråk kajsa

Jag är ledsen om jag är tråkig med mina skisser. Men nu är det så att jag har semester och då vill inte jag bära omkring på min mobil. Försöker vara så mobilfri som möjligt.

 

Och när man har semester så vill man göra roliga saker som främjar ens kreativitet. Som att skissa. Så here goes...

 

 

Jag är bäst på sovande bilder, då har man liksom tid på sig att skissa (objektet ligger ju stilla!). Och man slipper ögon och mun, tur för mig att HUlda sover med napp.

 

Jag studerade dagens sovbild och insåg att den är väldigt simpelt gjord. Försökte då göra det samma med en vaken bild. Och detta är min bästa Hullis hittills, inte för att det är likt men... Roligt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0