slutbloggat?

Jag funderar på om det kanske är slut bloggat för min del.
Varör då kanske ni undrar? Har ju inte bloggat så länge.
Nej det har jag ju inte.

Tanken med bloggandet var att hålla det lite mer ordning här hemma och att få saker gjorda, som broderi och stickning. Och det har jag verkligen gjort.

Men det har skapat ett sådant "ha"behov hos mig. Som när man läser en tidning, som ELLE, efteråt vill man ha en massa saker som man inte hade en aning om innan. Jag trillar liksom in på alla andra fina bloggar.
Inredning, mat, kläder, smink och  barnartiklar. Allt i överflöd och ett skapande av behov.

Och just nu har jag inte råd att ha ett "ha"behov. Just nu får vi inte så mycket pengar. 

Så...vi får se hur det blir. Jag får fundera. väga nackdelar och fördelar.

Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0