make up you`r mind

Idag var jag inne på Brodösensblogg. En blogg jag tycker mycket om. Jag kikade på andra bloggar hon rekomenderade. Och på en av dom fanns en länk till den utbildning bloggerskan gått.
Jag kollade.

Känslan jag fick var ungefär som när man i efterhand kommer på att man missförstått någon och detta har fått stora konsekvenser för en själv. Som att man inte hörde rätt och satt sig på fel tåg och missar sitt plan.

Jag kände " Jahaha...det är ju det här jag vill bli!...kan man plugga till det??!!"

Men nu är det ju försent i vilket fall....


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Finaste Kajsa!! Det är ALDRIG försent för någonting och ingenting är omöjligt!! all kärlek//Kajsa

2012-04-27 @ 13:21:11
Postat av: cecilia

till och med öppen för sen anmälan - bara att söka!

2012-04-27 @ 16:21:14
URL: http://carpet.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Ja, kom till göteborg :)

Min handledare jag haft under x-jobbet är lärare på den utbilningen. Verkar grymt om man gillar konsthantverk!

2012-04-29 @ 15:14:05
URL: http://eleonorhorner.tumblr.com/
Postat av: Cornelia

Du borde ta varenda tillfälle du hittar att ta dig dit du vill!! Distansstudier? Halvtid när Erik kan vara hemma mer? Tänker på dig eftersom min egen väg är aningen krokig! KRAM!

2012-04-29 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0